вторник, 27 ноември 2012 г.

Интервю с Майте (2)


Алехандра: Тук съм с невероятната Майте Перони, която ще отговори на нашите въпроси! Здравей Майте! Трудно ли ти беше озвучаването на фея?

Майте: Здравей! Не беше трудно, а по скоро забавно! Не го бях правила досега и много се забавлявах. Просто трябва да се вживееш и се получава! 

Алехандра: Имаш ли идеи за нова песен след "Te Dare Mi Corazon"?
Майте: Ами да имам идеи, но ще ги запазя в тайна. Ще ти кажа само, че ще е в мой стил както беше и с "Te Dare Mi Corazon". Обичам нежните и чувствени неща!

Алехандра: Много хора се чудят как се запозна с Мане и как се развиха нещата? Ще ни разкажеш ли? 

Майте: Ами../смее се/...запознахме се на рождения ден на Педро /Педро Дамян/. Хареса ми как свири...просто ме впечатли. Понеже Мане нямаше тлитър ми взе телефона /смее се/. След две или три седмици говорихме и аз  поисках да поработим заедно върху някоя песен. И така ходих   една седмица да работим в студиото. Един ден той ми се обади и ме покани на среща. Съгласих се трудно, защото работих цял ден и бях много изморена. Вечерта отидох в ресторанта, огледах се, но нямаше никой. Обърнах си да си тръгна и то много разочарована и пред мен изскочи един огромен букет от рози. Зад него беше Мане. И после...ами...целунахме се и така песента остана недовършена /смее се/.

Алехандра: А на партито на Педро кой направи първата крачка? Ти ли го попита първа как се казва или той теб?

Майте: Ами нито един от двамата /смее се/. Всъщност Мане е много добър приятел на Дулсе и тя ни запозна. С две думи тя ни събра!

Алехандра: И последен въпрос кой знае тайните на Майте Перони?

Майте: Дулсе Мария, но не се ровете нищо няма да ви каже! /смее се/

Алехандра: Не се и съмнявам! Това беше Майте Перони. Много благодаря Майте!

Майте: За нищо! Довиждане.

От: Ива Иванова
Превод: Ива Иванова.

Няма коментари:

Публикуване на коментар