вторник, 27 ноември 2012 г.

Интервю с Майте (1)


/името на репортера не е известно затова ще го пиша Реп: /

Реп: Здравей Майте. Днес след края на "Къшче от небето" искам да ти задам няколко въпроса. Кажи ми какво смята да прави "Богинята на теленовелите" след края на поредния си проект?

Майте: Здравейте! Първо искам да благодаря на всички от екипа на новелата за невероятното преживяване което ми подарихте. Обичам ви! А отговора на въпроса ти е музика! След като записах "Te Dare Mi Corazon" си казах, че сега е момента да се върна на сцената и да пея. Искам да издам солов албум и така мисля да променя посоката на развитието си! Досега се занимавах главно с актьорството което обожавам, но ми се иска и малко музика в живота!

Реп: Значи Майте Перони ще стане и "Богиня на музиката"! Какво е чувството когато пееш на сцена?

Майте: Чак Богиня...не знам предпочитам Принцеса /смее се/ вече има "Богиня на музиката" според мен! Истината е, че да излезеш на сцена и да пееш на живо...това е просто неописуемо! Да виждаш всички тези ръце протегнати към теб, да чуваш гласовете които викат името ти или пък пеят твоята песен просто всичко това е незаменимо, ако не го преживееш няма как да разбереш! 

Реп: Е Майте, казваш. че вече има "Богиня на музиката". Коя е тя и защо според теб тя е "богиня"?

Майте: Изумително е, че не се сети /смее се/. Ами Дулсе Мария естествено. Казвам ти го не само, защото ми е като сестра, а и защото тя се доказва всеки изминал ден! Тя не само пее, тя чувства всяка дума и нота. Виждала съм много от нейните текстове и ти гарантирам, че наистина са божествени . Както самите и фенове казват: "Просто Дулсе"!

Реп: Значи сте изградили силна връзка. И като заговорихме за фенове опиши ми твоите с една дума!

Майте: Да Дулсе е като сестрата от която винаги съм имала нужда! Обичам те перфектна моя! А за моите Перонита какво да ти кажа няма как да се опишат с една дума. Те са моята опора и вяра. Просто са идеални. Невероятни принцеси и принцове /смее се/. Честно казано много приличат на мен! Помагат си взаимно, помагат на мен, отговорни са, мили, не се отказват лесно и много мечтаят! Те са моето семейство! И макар, че не съм говорила с всеки един от тях по отделно аз ги обичам безкрайно!

Реп: Обеден съм, че те също те обичат истински и те смятат за единствена! Благодаря ти за отговорите!

Майте: Аз благодаря!

От: Ива Иванова
Превод: Ива Иванова



Няма коментари:

Публикуване на коментар